Thursday, August 18, 2011

21 ?? Tua sangat kah ?? ^_^

Assalamualaikum~

Harini genap sudah usiaku 21 tahun 5 hari. Kalaulah 21 tahun yang lalu, aku baru berusia 5 hari. Masih dibawah ketiak ibu lagi. Arggghhh merindui waktu itu even bukan aku ingat pun kan. Kembalilah ke alam nyata dan realiti, usia semakin hari semakin tahun semakin bertambah. Semakin dan semakin dan semakin haha~

Banyak wishes yang aku terima and aku hargai sangat100x. Woowww~ Dari teman lama, teman baru, family, my dearest friends, adek2 tersayang, tak terucap lah terima kasih aku ni. And and and paling aku hargai teman baik aku dari sekolah menengah, message aku dari china just wanna said happy birthday to me. Tak mampu lah nak reply balik sebab number from obersea kan. By the way, aten nak cakap terima kasih sangat2 sebab ingat kat aten ^_^

On that day jugak, hangout with my besties. Tak kira dorang kena keluar dengan aku jugak, sebab hari tu birthday aku. Boleh tak nak cakap macam tuh ?? heee~ Hari tu kiteorang just hangout pergi angsana, then ke istana garden. Dan berbuka puasa di D'terrace. Memang full betul perut hari tu. Thanx tau korang~

Urmmm ada satu message yang aku ingat lagi. From my aunty. Dya cakap lebih kurang macam nih, umur 21 dah dapat kunci kebebasan. Kira maksud dya, dya dah suruh aku kawen. Kenapa lah macek2 dah suruh aku kawen. Dah tak sayang kat aku lagi ker ? sobsob hehe eh2 sekadar gurauan okay. Aku tau macek2 aku sayang kat aku kan. Pandai betul dorang ni bergurau. Nevermind andai kata jodoh aku awal, aku akan terus proceed okay ? Tapi bagi aku sedikit lagi ruang dan waktu untuk aku habiskan study dulu.. Aku tahu nenek aku menunggu saat tuh. Sabar okay ?? ^_^

Apa harapan aku setelah mencapai usia 21 tahun ni, aku nak jadi orang yang berguna. Of course lah berguna, ye dak ?? Aku nak buang semua attitude2 buruk aku masa zaman2 gelap dulu. Aku nak jadi aten yang baru. Aten yang dah lupakan semua kisah silam hidup dya. Aten yang ada semangat baru. Jangan bawa lagi aku ke zaman yang penuh kegelapan tu. Aku dah buang jauh semua tu. Perubahan aku bukanlah secara mendadak sebab manusia tak perfect kan ? Pasti ada cacat cela serba sedikit. Hopefully, apa yang aku azamkan akan menjadi realiti. Amin~

Before menutup tirai untuk entry kali ini, aku nak ucap jutaan terima kasih kat FATIN NAIMAH NASIR for the pink cake yang cute, comey loteh tuh. Memang terkejut giler tibe2 lampu bilik terpadam and she came in with the pink cake. Really love it darl. Ily so muchhhhh =)

Notakaki : Terima kasih jugak kat korang2 yang panggil aku orang tua kan. Aku tak kecik hati pun, teruskan niat murni anda sebab anda pun semakin hari semakin tua jugak kan ?? ;D







2 Orang Berkongsi Pendapat:

Lys said...

epy bufday aten..=)
hepinye dpt kek..huhuhu..=(

Shah said...

Betul aten buang perangai buruk kembali asal ke tanah dan teruskan usaha study bersungguh-sungguh lagi baik cgpa 3.5 keatas. Good luck yeah.