Wednesday, May 25, 2011

Sayonara sem 2 ~!!!

Assalamualaikum~

Korang apa khabar ?? Rindunyaaa nak ber-blogging. At last dapat jugak aku menulis bukan kerana nama ni. heee~ Macamane dengan sem break korang ?? Everything's oke ?? Aku ?? Alhamdulillah, bersyukur sangat2 apa yang di idam2kan termakbul~ Thanks Allah kerana masih memberi ruang untuk aku bernafas pada hari ini.

Tapi harini aku just nak pick randomly activity sepanjang sem 2 aku di UiTM kampus bandaraya ni.

  • Trip Marketing, Rengit, Johor.
Trip yang bagi aku takdelah memberi input sangat. Lebih kepada having fun on that day. Better ada dari tak ada langsung kan. At least adalah jugak markah untuk kami ni. Actually, ni bukan lah perancangan awal kami, tapi disebabkan tiada back up plan, last2 macamni lah jadinya. Takpe,, belajar dari pengalaman oke ?? Balik dari trip tu, kiteorang buat surprised birthday untuk azhar & dyra. Memang terbaik wok kena baling dengan tepung. Nasib baiklah tak bawak telur masa tuh. Kalau tak mesti lagi harummmm bau korang sepanjang perjalanan balik tuh. Weeeeeeeeee~


Muka kena baling tepung~

Azhar food pun azhar food lahhhhh~

Cuci mata di air itam~

Orang lain pun kena tempiasnyaaa~

Bagus, birthday girl pun kenakan birthday boy~

Having fun ryte ??~

  • Dinner Koko, UiTM Jb.
Ni plak al-kisah dinner koko untuk sem 2 ni. Dinner koko ni dibuat untuk menghargai senior2 part 3. Tapi malam tu ada satu kisah yang mungkin aku dah lupakan. Maleh nak ingat lagi. Tapi aku pernah buat satu entry pasal malam tu. Dont check it out~ haha


Bertemakan batik~

weeee~ ^_^

Senior part 3~

Meh sini betulkan rambut tuhhh~

  • Lecturer's wedding, Ulu Tiram, Jb.
Masa ni aku attended satu wedding di ulu tiram which is my lecturer's wedding. Tema dya hitam merah wei. Memukau setiap mata yang memandang. Just hadir nak tengok betapa cantiknya dya pada hari tu, Cehhhhh tipoo ni padahal nak makan free hehe~ Congrates ustazah shahida with her husband =)

Sedang makan beradab~

Here we are~

Congrates yee~

  • Dinner MBA, UiTM Jb.
Waluuu2~ Malam nih adalah malam MBA yang ditunggu2 bagi menghargai senior part6. Sebelah siangnya ada motivasi MBA macam tu lah. Alhamdulillah walaupun ada kekurangan pada malam tuh, tapi secara kasarnya nampak macam berjalan lancar. Tahniah pada yang dah berjaya buat event pada sebelah siang dan malam. Korang memang the best lah. Jum habiskan masa dengan pict2 yang cumel2 belaka nih~ heeeeee

Lecturer yang sudi hadir~

Pembukaan yang memukauuuuu~

Pembukaan yang aweeeesomeee~

Arabicccc theme~

With my bestie~

Rock2 check2~

Ozil & wan~

They are rock bebeh, my classmates~

My classmates~

  • Photo shoot, Istana garden, Jb.
Before final, sempat lagi merayap ke istana garden. Tujuannya saja nak bershoot2 di sana. Nice view wei kat sana. Actually aku tak pernah pergi pun before this, ada jugak orang cakap tempat orang berdating bagai kat situ. Ada orang panggil taman bunga. Banyak lah kata orang tentang tempat tu. Kalau nak tau kecantikan tempat tu boleh pergi sendiri oke???

Menikmati air sungai yang jernih~

heeee~

Di mana2 sahaja~

Khas dari kami berlima~ Yehuuuuu~

Watch outtttttttt~

Nota kaki : Sudah berakhir sem kali ni. Looking for the next sem. Apa ye rintangan untuk sem yang akan datang ?? Moga2 Allah sentiasa bersama aku, memberi aku petunjuk andai aku terleka. Result pun dah keluar, Alhamdulillah aku bersyukur walaupun bagi aku itu belum cukup terbaik. Akan terus berusaha untuk dapatkan yang lagi better. Allah takkan memberi kalau kita tak berusaha kan ?? Yaaaa~ Itu yang pasti. Thanks for reading yeee~ Daaaaaaaaaaaa ^_^



0 Orang Berkongsi Pendapat: