Monday, February 14, 2011

Kalau jodoh dah sampai

Rasa kejap je bila balik rumah tau. Tup2 dah kena balik kolej balik. Sabtu lepas my dua pupu kawen. One week before tuh kira pangkat kazen jugaklah yang kawen kat melaka. Caya tak caya lah dya cicit pertama yang mendirikan rumahtangga. Muda lagi kut. Tapi takde gambar lah plak. Bdw, masih sempat ucap Selamat Pengantin Baru kan ? Ngeee~

Okehla kite cerita yang dua pupu nih. Aku pun tak faham sangat konsep berkupu2 nih haa. Tapi korang buat2 faham jelah. Pengantin lelaki nih dah kira pangkat pakcik aku dah tapi tak panggil pakcik pun ngeh3 Adik perempuan dya sama baya dengan aku tapi just panggil nama jep, macam kekok plak kan.

Alahaiii cerita pasal orang kawen nih, nenek aku menyimpan hasrat yang cukup besar menyuruh cucunya yang sulung nih kawen cepat, kalau boleh sebelum dya menutup mata. Rasa serba salah beb kalau aku tak tunaikan. Tapi kawen nih bukan perkara main2 kan. Sape2 nak masuk minang sila ambil nombor ye hihi ( macam ada je orang nak kawen dengan kaw haha )

Cerita pasal kawen nih lagi, hari tu aku dengan sha baca satu cerita nih. Ada lah kisah minah nih, asal dya pergi majlis orang kawen je macek2 kat situ mesti tepuk bahu dya tanya, kamu bila lagi ? Tapi dya suka bila pergi majlis kematian. Dya akan tepuk bahu macek2 tuh tanya, Macek bila lagi ? Hehe Sengal kan. Tapi aku ingat tak ingatlah cerita tuh. Kalau tanya sha mesti dya ingat lagik.

Papepun aku nak wish Selamat Pengantin Baru kat syafiq & izzyanti. Gambar dorang banyak tapi semua blur2, aku pun tak tahu kenapa asal ambek pict dorang mesti blur. Tapi ambek gambar lain tak blur plak. Adehhh @_@

Pelamin yang sangat saya gemari, kalau kerusi putih lagi lawo kuttt~

Nih jela tak blur kut hihi

Luv this cake lorh~

Dua hati jadi satu~

Nih pun macam blur tak blur ahh~

Haaaa chantek nih~

Sempat aje posing nih~

Mak datin nih model part time ai~

Sebelah malam ade adegan lain lah plak~

Lets check it out ~

Bufday mak lang, paan dan mamee. Indulgence cake =)

Bukan bufday boy pun tumpang sekaki ~

Kek coklat yang super yummyyyy~

Aunty2 kuh yang cumel lah nih~

Nih pun aunty2 jugak nih~

Tak dilupakan yang giler lensa nih hakhak



6 Orang Berkongsi Pendapat:

oja_alia said...

like tulisan yg kat cake tu!!terase nak pulak...hahaaa....
then,pic yg kat majlis wedding tu shantek!!rase mcm nak kawen pulak..muhahaaaa!!!!

Shasha Ryzal said...

hahahahaha...aku suke kaler merah putih,,,tetibe cm nak kawen..tapi..takade orang nak pulakkk...

Fatin Ruslin said...

oja~

kaw nak patung kat kek tuh kan.. nanti aku belikan yeee hahaha

Fatin Ruslin said...

sha~

better hitam putih la then hitam merah hehe
alaaa rileks laa. aku pun same je kutt hihi

myezatul aQma said...

beshnya..
rasa cam nak kwen pulaks..

Fatin Ruslin said...

myezatul~

ai nak kawen jugak ?? jum2.. hihi