Friday, January 21, 2011

Contest Review Blog Yiedpozi [Dot] Info


Contest lagi ?? Ape seyhh masuk je tak menang2 haha ! Takde rezki nak buat macamne kan. Janji dapat sama meriahkan contest sudah. Kalau semua orang nak menang haishh macamne tuh ? And kalau semua orang tak nak join kan tak meriah kan ? Okeh pasal contest nih aku telah di tag oleh membe aku, shasha. Syarat2 dya korang boleh tengok kat sini~

Review sikit pasal blog nih. Bukak2 jep fehh merah la seyh. Lagi semangat aku nak hantar contest nih haha ! Uishh takde lah, warna yang boleh memukau visitors hehe ! Okehla, blog yang simple dan tak berat. Lagi satu aku ada belek2 jugak blog nih, banyak jugak input yang dikongi bersama. Satu kerja yang sangat bagus tuh. Keep it up bro ! Muda giler blogger nih.

Okeh next mintak tag pada sorang, and aku nak tag :~
azeera ahmad
Kalau yang lain nak join, takde masalah okeh~

Contest Review Blog Yiedpozi [ Dot ] Info ini ditaja oleh Yiedpozi, Daus Ramli, dan Anip.



0 Orang Berkongsi Pendapat: