Sunday, December 5, 2010

Review jup !

Last friday aku merayap pergi bandar sebab ada pc fair kat persada. Niat di hati nak beli hard disk tercapai walaupun hanya dapat memiliki 750gb. Nak beli 1tb terlebih bajet la plak. So jangan ngada2 nak over2 plak ye. Omg.. juling jup mata aku tengok vaio pink beb. Tapi selagi yang ni masih mampu bernafas aku takkan menduakan kaw compaq ! haha Jiwang jup oke.

Aku nye kaler satin silver tue. Nak merah tapi takde !

Oke2 yang itu tak menjadi persoalan buat entry kali ni, tapi after pergi pc fair aku menggilakan diri tengok 2 movie lagi on that day. Ni semua pasal layan kepala adek aku lah. Reason utama, satu lagi movie tuh dya yang belanja haha Tapi fair and square lah, aku belanja dya makan plak. Apelah sangat nak berkira dengan adek sendiri kan.

First movie, macam yang pernah aku bagitau before this. Rapunzel menjadi pilihan. Actually adek aku nak tengok ngangkung. Tapi aku malas nak tengok lagi so pujuk punya pujuk dya nak tengok rapunzel. Yepiiiiii =)

Oke next movie adalah Aku Tak Bodoh. Support local jugak okeh !! ngeee~ Movie ni diadaptasi dari movie singapore lorh, I NOT STUPID TOO. Tengok macam loko2 jep kan movie nih tapi disebalik movie nih banyak message yang nak disampaikan. Sangat sesuai untuk suami isteri yang life dorang hanya dengan kerja sampai anak2 terabai. Perangai anak2 tuh ikut makbapak tau. Tapi orang2 macam mereka pasti takde masa nak tengok punya lah. hehe Tacing la jugak tengok movie nih sebab pasal parents kan. Tapi ada jugak unsur komedi =)

Bukan 4nov tau tapi 2 dis hehe



0 Orang Berkongsi Pendapat: