Saturday, December 18, 2010

Makan-makan

Salam people !
Dah lama tak pot-pet kat sini kan. Semalam went out to senai dengan family. Mula2 merancang tak nak ikut sebab.. sebab segannnn. Entry pun pasal makan2 kan so sah2 aku memang pergi lah kan. Ngeee~

Senai ??? Fuhhh memang jauh no. Last aku pergi pun masa turun flight kat senai nih beberapa tahun yang lalu. Sebab tuh leceh kalau nak naik flight from senai nih sebab takde orang nak hantar. Tujuan pergi sini semata2 nak makan je pun. Sebenarnya untuk ofis macek. Tapi ada aku kesah ?? haha

And betol aku tak tahu pun kat johor nih ade sate kajang. Satu lagi tempat kat taman scientex kut. Taklah sejauh senai nih. Makin kurang lak sate nih and aku memang kurang dengan sate. Takat nak jamah2 boleh lah nanti kepala aku mulalah pusing. So aku dengan kazen makan nasi berlaukkan asam pedas ikan pari. Sedappppp !

Okey, sampai jumpe lagi. Boi u ollzz !! =)

Kami memang suke bab2 nih ngee~~


Macek saya !!

Close up ! hahaha

Sempat aje =_=

Sedaaaapppp !

Candid !!

Last but not least
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Tadaaaa ! =)



2 Orang Berkongsi Pendapat:

Shasha Ryzal said...

oi kat mana tempat ni. bagi alamat. ada sate kajang eh? bak mai begitau tempat..aku nak g.

Fatin Ruslin said...

senai nih jauh sgt laa tersorok sikit.. cube pg usha dkat scientex...