Friday, November 19, 2010

What happened ??

Dulu aku rasa kawan lah segalanya
Sebab aku rasa lepas mereka pergi aku tiada tempat nak bermanja
Tapi at last aku sedar family jugak yang penting
Walaupun kadang-kadang aku rasa mereka ada kehidupan
Arghhhh !! Aku kena bangun walaupun itu amat menyakitkan
Deep inside aku kena tabah walaupun realiti aku nampak lemah
Deep inside aku kena kuat walaupun realiti aku mudah ketawa
Aku bahagia ada 5 orang rakan baik
Yang dulu sangat rapat dan sentiasa bersama
Tapi aku jugak perlu sedar mereka macam family aku jugak
Mereka ada life sendiri
Kenapa aku nih stupid sangat ?? Terlalu ikutkan perasaan ??
Aku kenal kaw lebih lama dari yang lain
Tapi mereka belum pernah buat aku rasa sesakit ini
Begitu senang menuturkan maaf tanpa rasa bersalah ??
Maaf ??
Owhh aku dah lama maafkan kaw sebab aku nih bukan jenis yang pendendam
Cuma...
Aku masih terasa
Terasa dengan perangai kaw yang dari dulu tak berubah
Baru sekarang kaw rasa kelainan perangai aku
Sebab aku tak layak jadi kawan kaw kan
Lagi2 sekarang kaw bahagia dengan buah hati kaw
Kaw mungkin dah tak fikirkan aku
Nak luangkan masa dengan aku lagi kan ??
Sedangkan sikit masa dulu aku teruja nak jumpa kaw
Kaw pun senang je cancel date kita kan ??
Rajuk aku tak tahu sampai bila
Sebab aku terlalu sayangkan kaw dan yang lain
Teruskan dengan life kaw sebab aku tak seBAHAGIA kaw sekarang ni
Aku tetap doakan kebahagiaan kaw
Kenapa aku tak bertindak ??
Sebab aku masih mampu bersabar dan aku sayangkan kaw
Andai sudah tiba masanya kita pasti bertemu
Jangan bagi jawapan yang tak logik ye sahabatku..





0 Orang Berkongsi Pendapat: