Tuesday, July 20, 2010

Entry Rojak

Salam buat semua blogger tersayang. Alhamdulillah line wifi malam nie agak memuaskan hati aku untuk meng-onlinekan diri. So far ok je semuanya just currently mengalami selsema dan batuk yang tak surut2. Dan sudah berjangkit ke semua roomates, lebih kurang sehati sejiwa gitu.

Hari ni first time menjejakkan kaki ke pasar malam di taman seri bahagia i guess. Setelah sekian lama tak menjejakkan kaki ke pasar malam. Then makan time magrib macam time berbuka gtu. Kebetulan ada yang puasa kan. Kira dah merasai lah keadaan masa bulan ramadhan nanti.

Just now aku tengok satu video tentang kes pengguguran bayi. Seriously masa aku bukak tuh tak sampai satu minit aku dah menangis. Tak sanggup rasanya nak tengok sampai habis. Yang tengok ni pun dah macam dapat rasa kesakitan tuh apetah lagi yang buat kan ? Aku tak dapat nak upload kat sini sebab tak sanggup rasanya.

Tak takut ke dorang yang buat perbuatan gtu ?? Tak dapat bayangkan kesakitan yang dilalui oleh mereka2 yang berkenaan. Sungguh berani bertindak sedemikian rupa. Harapan aku buat korang2 semua berfikirlah sebelum bertindak dan tak payahlah buat perkara2 yang tak berfaedah tuh. Baik korang buat aktiviti tidur sepanjang hari ke kan lagi masyukk gtu hehe

Aku stop kat sini dulu. Tunggu entry yang akan datang untuk cerita yang lagi sensasi ahakzz sensasi la sangat kan.. =_+


Notakaki : Buat seseorang, mungkin awak baca mungkin jugak awak tak baca entry kali ni. Tapi saya tahu awak tahu saya tujukan pada siapa. Biarlah saya berterus terang, mungkin saya pernah terlanjur menyukai awak tapi at last saya sedar bukan buat masa ini. Mungkin awak tak akan berterus terang dengan saya, sekadar berkias2 je kan. Tak mengapalah. Teringat plak kata2 awak dulu yang awak still ada masa at night and weekends kan. Cara awak buat saya rasa sungguh pelik. Saya tahu perkenalan kita tak seGAH mana tapi saya masih tetap sayangkan persahabatan tuh. Im sorry. =(


0 Orang Berkongsi Pendapat: