Monday, April 12, 2010

QTI ohh QTI

Updated blog ??? sudah lama aku tak meng-updatednya. Bukan takde cerita nak kongsi just malas nak menaip. Dengan cuaca yang hot and spicy sekarang nih buat aku bertambah malas nak updated. Bila malam plak dah ada kerja lain so lupalah nak bukak blog untuk meng-updated ngee~

Harini aku ada QTI Test jam 9am tapi still ada latihan selama sejam bersama cikgu zaid. And the best part when hampir ke 8am aq baru bangun tidow ? Haa.. ape lagi melompat la aku dari katil bila dengar cikgu dah sampai kat depan rumah. Dengan ber-bekalkan 10-15 minit aku menyiapkan diri aku. Aku mandi ok ?? So jangan ngumpat aku belakang2 ye,, aku dengar ok ?

Cikgu zaid cakap konon kalau datang cepat bolehla belajar awal sikit memandangkan aku ni masih belum terkawal lagi. Soryla cikgu, memang tak sengaja membantutkan niat cikgu yang murni tuh. So overall QTI tadi agak teruk bagi aku. Tapi cikgu sam cakap OKlah tapi kena practice and practice lagi. Dan dye telah meluluskan QTI aku. LEGA !

Oh ya ! tadi jugak aku ada terjumpa cikgu yasin ( dye pon pernah jadi cikgu driving aku ). Masa tuh dye tengah ajar budak, sempat wish me luck. Thanks ya cikgu ! Belajar dengan cikgu memang cukup santai. Standard la orang baru nak belajar macam aku perlukan masa nak jadi perfect even taklah se-perfect2 nya, kan ? Bdw, test JPJ aku around 28hb nih dan masih ada baki 3jam untuk aku betulkan dan mantapkan pemanduan aku. Ya, insyaallah ! =)

Okla people, sebenarnya banyak lagi aku nak cerita. Insyaallah aku akan post entry lagi bila aku rasa free. See then ! =_+

From left cg zaid, cg yasin dan cg ???? ( tak kenal larh hehe )



0 Orang Berkongsi Pendapat: