Saturday, February 20, 2010

Sedih sekali

Pagi ini aku dikejutkan dengan sms yang masuk. Selalu orang sedar bila alarm clock yang berbunyi kan ngee~~ From kala.. Owh dye mintak tolong printkan kerja dye. Dengan perasaan malas yang masih menyelubungi diri aku bangun nak meng '0n' kan lappy kuh. Baru jep aku bukak terdengar ketukan di pintu (jarang orang ketuk pintu bilik aku, selalu semua main serbu masuk jep ) Rupenya kala yang datang. Aik cepatnya dah sampai ?? Sedangkan aku yang sambung tidow tadi hehe ! Kalis baik punya.

Setelah aku print, kala terpaksa balik ke office semula, kerja katanya. Anak2 nya di tinggalkan di sini. Owh aku belum turun lagi nak mengacau si chumeyl syora tuh. Dah alang2 lappy dan internet terbuka rasa malas nak menutupnya kembali. Terusan aku membuka blog kuh yang terchenta ni ( chenta ker ?? ) Ada membaca sebuah blog yang aku follow. Dan aku membuka video yang di 'link' kan. Masyaallah ! apa nak jadi dengan budak2 zaman sekarang ni ye. Amatlah terkejut melihat aksi yang mereka lakukan. Menghina para umat Islam. Mengeji cara umat Islam mengerjakan solat. Walaupun aku ni bukanlah baik sangat tapi aku tetap sedih agamaku dihina sebegitu rupa.

Tak terniat pun nak tulis entry nih sebenarnya takut menyentuh sensitiviti orang tapi yang aku nak tekankan di sini. Mengapa berlaku sedemikan rupa ?? Sedih beb aku sebagai umat Islam. Cukup2 sedih. Tak terfikir kah balasan Allah buat mereka ? Banyak lagi benda lain korang boleh buat weyh, ape hal la isu tentang tu jugak yang korang sibuk nak buat. Buat orang lain marah, dari komen yang aku baca siap ada cd lagi ok ! Antara petikan komen yang aku pinjam dan aku turut sertakan link nya sekali buat para akaun facebook ok ! I'll stop by here first. =)


Komen yang di pinjam :-

''blm msk lokap lg.. msh ada at my place.. dorg siap jual CD kt bdk2 lain kot..
actually ada 2 vids b4 diz 1.. tp x tau plak ape tajuk vids yg lain.. vid nie
dorg bg tajuk : ANAK2 BABI...''

Click here --> http://www.facebook.com/video/video.php?v=1332395399986&oid=283999143787


0 Orang Berkongsi Pendapat: